سوالات متداول
چگونه میتوانیم با برانگو تماس بگیریم؟
در صورت نیاز به مشاوره در خصوص خرید اینترنتی و یا انتقاد و پیشنهاد از شعب حضوری و یا آنلاین می توانید از ساعت ( 17 – 10 ) با شماره تلفن 09357091329 تماس بگیرید.
جهت اطلاع از آدرس شعب این لینک را کلیک و یا لمس نمایید.
برند برانگو متعلق به چه کشوری می باشد؟
برانگو چند شعبه دارد؟
ساعت کاری فروشگاه های برانگو چگونه است؟
شرایط اخذ نمایندگی در برانگو چیست؟
برای ارسال رزمه و اطلاع از شرایط استخدام به کدام قسمت باید مراجعه شود؟
موجودی شارژ کیف پول از کدام قسمت قابل مشاهده است؟
نحوه استفاده از تخفیف و اعتبارات باشگاه مشتریان برانگو به چه صورت است ؟
برای خرید از برانگو، حتماً باید در سایت عضو باشیم؟
چگونه در سایت برانگو حساب کاربری ایجاد کنیم؟
چگونه میتوانیم به تاریخچه سفارشهای قبلی خود دسترسی پیدا کنیم؟
چگونه سفارش خود را ثبت کنیم؟
چگونه آدرس و مشخصات کاربری خود را ویرایش کنیم؟
هزینه ارسال خرید های کمتر از سه میلیون تومان چقدر است؟
آیا امکان پرداخت درب منزل وجود دارد؟
هزینه ارسال محصول رایگان میباشد؟
ارسال محصول در تبریز و شهرستان چگونه انجام خواهد شد؟
چگونه میتوانیم با حساب کاربری خود برای شرکت یا ارگان حقوقی خرید کنیم؟
آیا در خرید اینترنتی امکان بسته بندی محصول به شکل هدیه وجود دارد ؟ در کدام قسمت می توان نمونه بسته بندی ها را مشاهده نمود؟
از زمان ثبت سفارش تا تحویل محصول چه مدت زمان طول خواهد کشید؟
آیا امکان افزودن کالا به سفارش ثبتشده وجود دارد؟
از خرید خود منصرف شدم چه اقدامی باید انجام دهم؟
آیا امکان تعویض کالا وجود دارد و مدت زمان آن چقدر است ؟
هزینه ارسال کالای مرجوعی یا تعویضی به عهده برانگو است یا ما؟