رویه بازگردانی کالا
آیا امکان تعویض کالا وجود دارد و مدت زمان آن چقدر است ؟
شرایط تعویض کالا در صورتی که محصول در شرایط اولیه باشد، در خرید حضوری و در خرید غیرحضوری تا 72 ساعت بعد از تحویل گرفتن کالا با ارائه فاکتور و تنها یک بار امکان پذیر است.
توجه داشته باشید که شرکت برانگو ، مرجوع وجه نداشته و مبلغ فاکتور در کیف پول شارژ خواهد شد.
برای انجام تعویض در خرید از شعب حضوری، حتما با فروشگاه مورد نظر و برای انجام تعویض به صورت غیر حضوری با بخش پشتیبانی در واتساپ از طریق شماره 09357091329 در ارتباط باشید.
هم چنین جهت اطلاع از شرایط و قوانین تعویض و عودت محصول، اینجا کلیک نمایید.
اگر سایز کالا مناسب نباشد :
درخواست بازگشت یا تعویض کالا تنها در صورتی پذیرفته میشود که کفش یا پوشاک فقط تست شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند، و روی پوشاک هیچگونه آثاری از استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی بدن و عطر وجود نداشته باشد. همچنین برچسب، مارکها، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد.
وضعیت کالاهای تعویضی چگونه باید باشد؟
انواع کفش ها در شرایطی که کفی آن سالم و تمیزبوده، خط خوردگی و یا تا شدگی رویه آن نداشته و از بین رفتن بوی طبیعی کفش اتفاق نیفتاده باشد، قابل بازگشت یا تعویض هستند.
انواع پوشیدنی پارچه ای که محدودیت بهداشتی جهت بازگشت ندارند(موارد آیتم بالا)، در صورت تایید کارشناس و در شرایط نو به معنی عدم باقی ماندن چروک، بو، از بین رفتن خط های تا محصول و نداشتن لکه و همراه با برچسب، مارک، دکمه و سایر ملحقات آن، پذیرفته خواهند شد.
محصولات چرمی در شرایطی پذیرفته می شوند که کارشناسان ما عدم باقی ماندن چروک ناشی از پوشیدن و استفاده، بو و برخورد با مواد مخرب چرم را تایید نمایند.
کدام کالا هارا نمیتوان تعویض کرد ؟
لباس های زیر، مانند جوراب و …
اکسسوری ها (کروات – پاپیون – ادکلن – مارشال -پوشت – ساسبند و ...
به دلیل مسایل بهداشتی قابل بازگشت نیستند.
موارد مهم جهت بازگشت یا تعویض کالا:
لطفاً قبل از انجام هر اقدامی با کارشناس پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
از ارسال کالا بدون هماهنگی با واحد خدمات پس از فروش کروم اکیداً، خودداری نمایید.
جهت ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود بوده و به خوبی بستهبندی شود.
برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از تعویض را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.
از نوشتن آدرس روی جعبه اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
قوانین تعویض محصول :
تعویض کالا تنها به مدت یکبار با ارائه فاکتور امکان پذیر است.
لطفا قبل از تایید تعویض خود، از سایز و رنگ مدنظرتان اطمینان حاصل فرمایید.
هزینه ارسال جهت تعویض و مرجوع محصول، به عهده مشتری می باشد.
هزینه ارسال در موارد زیر از جانب مجموعه برانگو پرداخت می شود.
در صورتی که سفارش ارسال شده با سفارش ثبت شده از جانب مشتری، مغایرت داشته باشد.
محصول ارسال شده زدگی یا پارگی داشته باشد.
کارشناسان خدمات پس از فروش برانگو، ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیبدیدگی توسط کارشناسان مجموعه برانگو تایید شود، مرجوع وجه نداشته و مبلغ فاکتور در کیف پول شارژ خواهد شد.
– پس از دریافت و پذیرش کالا توسط برانگو ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، تا حداکثر ۴۸ ساعت کاری زمان خواهد برد.
– ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان پشتیبانی و خدمات پس از فروش برانگو است.