قوانین و مقررات برانگو

قوانین و مقررات فروشگاه برانگو

برند برانگو متعلق به چه کشوری می باشد ؟

برانگو برندی ترک ثبت جهانی بوده و در ایران بصورت نمایندگی انحصاری در اختیار برادران حسینیه می باشد.

این برند توسط ترک ها کاملا رصد شده و تمامی محصولات تحت لایسنس برانگو ترکیه بوده و بصورت مشترک در مناطق آزاد و اصلی طراحی و دوخت می شوند.

 

برانگو چند شعبه دارد؟

برانگو در حال حاضر 4 شعبه حضوری در تبریز در مجتمع های (اطلس ، لاله پارک ، باراما (اسکو) و شعبه ولیعصر ) و یک شعبه به صورت آنلاین (غیر حضوری) دارد.جهت اطلاع از آدرس شعب اینجا کلیک کنید.

 

از زمان ثبت سفارش تا تحویل محصول چه مدت زمان طول خواهد کشید؟

تحویل کالا در تبریز در صورتی که سفارش خود را در بازه ساعتی 12-8 روزهای کاری ثبت بفرمایید، در همان روز از طریق پیک خدمت شما ارسال می گردد.

تمامی سفارشات خارج از تبریز تا 24 ساعت بعد از ثبت سفارش به پست تحویل داده می شوند.

هم چنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های ارسال و زمان ارسال محصول اینجا کلیک نمایید.

* در شرایط حراج و پروموشن ها بدلیل حجم بالای سفارشات و ترافیک کاری ارسال ها معمولا تا 48 ساعت با تاخیر نسبت به شرایط عادی و یا طبق اطلاع رسانی ها ارسال می گردد.

 

ارسال در خارج از ساعات اداری و روزهای تعطیل :

گاهاً پیش می آید که شما  قصد خرید هدیه تولد دارید و یا به مهمانی دعوت شده اید و نیاز به البسه خریداری شده در کوتاهترین زمان ممکن دارید. در این مواقع حتما از طریق راههای ارتباطی در صفحه تماس با ما موضوع را مطرح و در صورت امکان همکاران در سریعترین زمان ممکن کالای شما را برایتان ارسال می کنند. (فقط در تبریز)

 

نحوه  ارسال سفارشات با تیپاکس چیست؟

در صورت تمایل ارسال سفارشات با تیپاکس در قسمت نهایی کردن فاکتور نحوه ارسال را به تیپاکس تغییر بدهید.

کلیه سفارشهای ثبت شده در روزهای کاری به آدرس تبریز ،  طی 48 تا 72 ساعت  توسط تیپاکس خدمت شما ارسال می گردد. هزینه ارسال برای سفارشهای بالای چهار میلیون تومان رایگان و زیر چهار میلیون تومان 100 هزار تومان می باشد.

 

آیا امکان پرداخت درب منزل وجود دارد ؟

تمامی پرداخت های خرید آنلاین از طریق درگاه های بانکی وبسایت برانگو و از طریق واتس اپ یا اینستاگرام به صورت کارت به کارت و قبل از ارسال محصول انجام می شود.

 

برای ارسال رزمه و اطلاع از شرایط استخدام به کدام قسمت باید مراجعه شود ؟

جهت مشاهده فرم استخدام و ارسال رزومه خود اینجا کلیک کنید.

آیا در خرید اینترنتی امکان بسته بندی محصول به شکل هدیه وجود دارد ؟ در کدام قسمت می توان نمونه بسته بندی ها را مشاهده نمود ؟

بله، در بسته بندی های هدیه برانگو ، کارت تبریکی وجود دارد که در آن پیام دلخواه برای عزیزانتان را طی سفارش تایپ و ما آن را برایتان روی کارت چاپ قرار می دهیم.

 

از خرید خود منصرف شدم چه اقدامی باید انجام دهم ؟

اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پشتیبانی سفارشات کروم اطلاع داده شود که در این صورت می توانید با شماره 09357091329 از طریق واتس اپ ارتباط حاصل نمایید. جهت مشاهده سایر روش های ارتباط با ما لطفا این  لینک  را لمس یا کلیک نمایید.

 

نحوه استفاده از تخفیف و اعتبارات باشگاه مشتریان برانگو  به چه صورت است ؟

 

 چگونه مشخصات کاربری خود را ویرایش کنیم؟

 

چگونه در سایت برانگو حساب کاربری ایجاد کنیم؟

در وب‌سایت روی گزینه “ثبت‌نام” کلیک کنید. شماره تلفن خود را وارد نمایید. پس از دریافت کد فعال‌سازی و وارد نمودن آن، اطلاعات خود را در فرم ثبت‌نام تکمیل نمایید و دکمه ذخیره را کلیک کنید. پس از انجام صحیح کلیه مراحل پروفایل کاربری شما ایجاد خواهد شد.

 

برای خرید از برانگو، حتماً باید در سایت عضو باشیم؟

بله. برای خرید از برانگو انجام ثبت‌نام در سایت ضروری است.

 

چگونه آدرس خود را در حساب کاربری تغییر دهیم؟

وارد پروفایل کاربری شوید و در بخش ویرایش اطلاعات کاربری در بخش آدرس‌ها، اطلاعات آدرس خود را وارد کنید.

 

چگونه می‌توانیم با حساب کاربری خود برای شرکت یا ارگان حقوقی خرید کنیم؟

انجام خرید برای ارگان‌ها و شرکت‌ها به‌صورت تلفنی انجام خواهد شد و نیازی به ایجاد پروفایل ندارد.

در صورت نیاز به مشاوره در این خصوص می توانید از ساعت( 17 – 10 )با شماره تلفن 09357091329  تماس بگیرید.

 

چگونه در سایت برانگو سفارش خود را ثبت کنیم؟

بعد از ورود به پروفایل کاربری، کالای مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید، پس از انتخاب آدرس  و زمان موردنظر خود می‌توانید نوع پرداخت را انتخاب کنید. بعد از اتمام ثبت سفارش، کد سفارش و جزئیات آن برای شما قابل‌مشاهده خواهد بود.

 

آیا امکان افزودن کالا به سفارش ثبت‌شده وجود دارد؟

خیر، در صورت ثبت سفارش امکان افزودن کالا به آن وجود ندارد.

 

ارسال محصول رایگان می‌باشد؟

ارسال محصولات برای خریدهای بالای یک میلیون تومان به تبریز و سایر شهرستان ها رایگان می باشد.

 

هزینه ارسال خرید های کمتر از یک میلیون تومان چقدر است؟

هزینه پستی برای سفارش های زیر سقف تعیین شده،  45 هزار تومان می باشد.

 

ارسال محصول در تبریز و شهرستان چگونه انجام خواهد شد؟

ارسال محصولات در تبریز به‌وسیله پیک و در شهرستان‌ها توسط پست انجام می‌شود.

 

چگونه می‌توانیم به تاریخچه سفارش‌های قبلی خود دسترسی پیدا کنیم؟

در پروفایل کاربری قسمت “سفارش‌های من” کلیه سفارش‌ها قبلی قابل‌مشاهده هستند.

 

چگونه می‌توانیم با برانگو تماس بگیریم؟

در صورت نیاز به مشاوره در خصوص خرید اینترنتی و یا انتقاد و پیشنهاد از شعب حضوری و یا آنلاین می توانید از ساعت( 17 – 10 )با شماره تلفن09357091329   تماس بگیرید.

جهت اطلاع از آدرس شعب این لینک را کلیک و یا لمس نمایید.

 

هزینه ارسال کالای مرجوعی به عهده برانگو است یا ما؟

هزینه ارسال کالای مرجوعی برای تبریز و شهرستان ها به عهده مشتری است. 

 

 

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت برانگو می‌باشد.